2014年4月5日星期六

BH0-004 BH0-001 dernières questions d'examen certification ISEB et réponses publiés

Le test ISEB BH0-004 BH0-001 est populaire dans l'Industrie IT. Il y a beaucoup de professionnels IT veulent ce passport de IT. Votre vie et salaire sera améliorée avec ce Certificat. Vous aurez une meilleure assurance.

Pass4Test est un site web de vous offrir particulièrement les infos plus chaudes à propos de test Certification ISEB BH0-004 BH0-001. Pour vous assurer à nous choisir, vous pouvez télécharger les Q&As partielles gratuites. Pass4Test vous promet un succès 100% du test ISEB BH0-004 BH0-001.

Code d'Examen: BH0-004
Nom d'Examen: ISEB (ISEB ISTQB Certificate in Software Testing)
Questions et réponses: 44 Q&As

Code d'Examen: BH0-001
Nom d'Examen: ISEB (IT Service Management Foundation)
Questions et réponses: 41 Q&As

Nous assurons seulement le succès de test certification, mais encore la mise à jour est gratuite pour vous. Si vous ne pouvez pas passer le test, votre argent sera 100% rendu. Toutefois, cette possibilité n'est presque pas de se produire. Vous pouvez tout d'abord télécharger le démo gratuit pour prendre un essai.

Pass4Test a capacité d'économiser vos temps et de vous faire plus confiant à réussir le test. Vous pouvez télécharger le démo ISEB BH0-004 BH0-001 gratuit à connaître mieux la bonne fiabilité de Pass4Test. Nous nous font toujours confiant sur nos produits, et vous aussi dans un temps proche. La réussite de test ISEB BH0-004 BH0-001 n'est pas loin de vous une fois que vous choisissez le produit de Pass4Test. C'est un choix élégant pour vous faciliter à réussir le test ISEB BH0-004 BH0-001.

Après une longue attente, les documentations de test ISEB BH0-004 BH0-001 qui combinent tous les efforts des experts de Pas4Test sont finalement sorties. Les documentations de Pass4Test sont bien répandues pendant les candidats. L'outil de formation est réputée par sa haute précision et grade couverture des questions, d'ailleurs, il est bien proche que test réel. Vous pouvez réussir le test ISEB BH0-004 BH0-001 à la première fois.

Selon les feedbacks les professionnels bien réputés dans l'Industrie IT, Pass4Test est un bon catalyseur de leurs succès. L'outil de formation offert par Pass4Test leur aide d'économiser le temps et l'argent, le plus important est qu'ils aient passé le test ISEB BH0-004 BH0-001 avec succès. Pass4Test est un fournissur fiable. Vous allez réaliser votre rêve avec l'aide de Pass4Test.

BH0-001 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/BH0-001.html

NO.1 Which of these is/are TRUE?
1. Functional escalation is an essential part of the Incident Management process
2. All calls to the Service Desk should be treated as incidents
3. Service Requests can be handled by Service Desk Staff
A. 1 and 3
B. All three of them
C. Only 1
D. 1 and 2
Answer: A

ISEB examen   BH0-001   BH0-001   BH0-001

NO.2 A service-based (rather than a customer-based) SLA:
A. Covers all services for a particular customer
B. Covers a set of similar services, for a single customer
C. Covers all services
D. Covers a single service, for all of the customers of that service
Answer: D

ISEB   BH0-001 examen   certification BH0-001   BH0-001

NO.3 With which of the following processes is Problem Management least likely to
interface on a regular basis?
A. IT Financial Management
B. Change Management
C. Incident Management
D. Availability Management
Answer: A

certification ISEB   BH0-001 examen   BH0-001 examen   BH0-001 examen   BH0-001

NO.4 Possible problems with Change Management include:
A. Greater ability to absorb a large volume of change
B. Increased visibility and communication of changes
C. Lack of ownership of impacted services
D. Better alignment of IT services to actual business needs
Answer: C

ISEB examen   certification BH0-001   BH0-001   certification BH0-001

NO.5 Which of the following activities may, exceptionally, be omitted for an urgent
change:
1. Recording that the change has been made
2. Testing the change
3. Holding a CAB meeting

NO.6 Establishing a back-out plan
A. All of them
B. 2 and 4
C. 2 and 3
D. 3 and 4
Answer: C

ISEB   BH0-001   BH0-001 examen   certification BH0-001   BH0-001
4.Why is Service Management so important to IT service providers?
A. The success of many businesses depends upon the quality of their IT
B. It's the only way to manage IT in the Internet age
C. It's contained within the IT Infrastructure Library
D. It's the first non-proprietary initiative for the management of IT systems
Answer: A

ISEB examen   BH0-001   certification BH0-001   BH0-001   BH0-001 examen

NO.7 Why is there sometimes conflict between the goals of Incident Management and
those of Problem Management?
A. Because specialist support staff do not properly document the work-arounds they
identify which consequently prevents the 1st line support staff from applying them the
next time the incident occurs
B. Because Problem Management is often carried out by technical staff who also have
operations responsibilities and who cannot allocate enough resources to problem solving
C. Because Problem Management is focusing on identifying permanent solutions and
therefore the speed with which these solutions are found is of secondary importance
D. Because Problem Management staff rarely give feedback spontaneously, forcing the
1st line support staff to chase them
Answer: C

ISEB examen   BH0-001   BH0-001   certification BH0-001   BH0-001   BH0-001 examen

NO.8 Which of the following places Problem Management activities in the correct order:
A. Identify and record, classify, investigate and diagnose, raise an RFC, review the
change
B. Investigate and diagnose, raise an RFC, classify, identify and record
C. Identify and record, investigate and diagnose, raise an RFC, classify, review the
change
D. Review a change, classify, identify and record, investigate and diagnose, raise another
RFC
Answer: A

ISEB   BH0-001   BH0-001 examen   certification BH0-001

NO.9 Which of the following is NOT the responsibility of the Release Management
process?
A. The physical aspects of software control
B. Ensuring that the accuracy of CMDB entries concerning software CIs is maintained
C. Helping to determine the software release policy
D. Distributing software
Answer: B

ISEB   certification BH0-001   BH0-001 examen   BH0-001 examen   BH0-001

NO.10 Who must always authorise a Request for Change before the change is built and
tested?
A. The Configuration Manager
B. The Change Initiator
C. The Change Manager
D. Release Management
Answer: C

ISEB   BH0-001 examen   BH0-001 examen   BH0-001

没有评论:

发表评论