2014年4月22日星期二

Avaya 132-S-712, de formation et d'essai

Pour vous laisser savoir mieux que la Q&A Avaya 132-S-712 produit par Pass4Test est persuadante, le démo de Q&A Avaya 132-S-712 est gratuit à télécharger. Sous l'aide de Pass4Test, vous pouvez non seulement passer le test à la première fois, mais aussi économiser vos temps et efforts. Vous allez trouver les questions presque même que lesquels dans le test réel. C'est pourquoi tous les candidats peuvent réussir le test Avaya 132-S-712 sans aucune doute. C'est aussi un symbole d'un meilleur demain de votre carrière.

Si vous vous inscriez le test Avaya 132-S-712, vous devez choisir une bonne Q&A. Le test Avaya 132-S-712 est un test Certification très important dans l'Industrie IT. C'est essentielle d'une bonne préparation avant le test.

Bien qu'il ne soit pas facile à réussir le test Avaya 132-S-712, c'est très improtant à choisir un bon outil de se former. Pass4Test a bien préparé les documentatinos et les exercices pour vous aider à réussir 100% le test. Pass4Test peut non seulement d'être une assurance du succès de votre test Avaya 132-S-712, mais encore à vous aider d'économiser votre temps.

Pass4Test possède une grande équipe composée des experts IT qui travaillent dur avec leurs riches expériences et connaissances pour produire un bon outil de formation. Selon les anciens test, le test simulation de Pass4Test est bien lié avec le test réel. Pass4Test peut vous assurer à réussir le test. Maintenant vous ajoutez votre outil de formation au panier, et votre rêve réalisera bien tôt.

Code d'Examen: 132-S-712
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As

Vous pouvez comparer un peu les Q&As dans les autres sites web que lesquelles de Pass4Test, c'est pas difficile à trouver que la Q&A Avaya 132-S-712 est plus complète. Vous pouvez télécharger le démo gratuit à prendre un essai de la qualité de Pass4Test. La raison de la grande couverture des questions et la haute qualité des réponses vient de l'expérience riche et la connaissances professionnelles des experts de Pass4Test. La nouvelle Q&A de Avaya 132-S-712 lancée par l'équipe de Pass4Test sont bien populaire par les candidats.

132-S-712 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-s-712.html

NO.1 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

certification Avaya   132-S-712   132-S-712   132-S-712

NO.2 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio? (Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

Avaya   132-S-712   132-S-712   132-S-712 examen

NO.3 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya examen   132-S-712   132-S-712   132-S-712

NO.4 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya   132-S-712 examen   132-S-712

NO.5 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

Avaya   certification 132-S-712   132-S-712   132-S-712   132-S-712

NO.6 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

Avaya examen   132-S-712   132-S-712 examen   132-S-712   132-S-712

NO.7 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya   132-S-712 examen   132-S-712 examen   132-S-712 examen

NO.8 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

certification Avaya   132-S-712   132-S-712

NO.9 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.Hierarchy Manager
Answer:D

Avaya examen   132-S-712   132-S-712 examen   132-S-712

NO.10 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

Avaya   certification 132-S-712   132-S-712 examen

La population de la Certification Avaya 132-S-712 est très claire dans l'Industrie IT. Pass4Test se contribue à vous aider à réussir le test, de plus, un an de la mise à jour gratuite pendant est gratuite pour vous. Pass4Test sera le catalyseur de la réalisation de votre rêve. Pour le succès demain, Pass4Test est votre von choix. Vous serez le prochain talent de l'Indutrie IT sous l'aide de Pass4Test.

没有评论:

发表评论